Компресор автокондиціонера призначений для стиснення газоподібного холодоагенту з 1-3 барів до 12-20 барів, а також для циркуляції фреону в системі кондиціонування.
Компресор — це серце всієї системи автокондиціонування. Під компресором розуміється власне компресор, електромагнітна муфта та приводний шків із підшипником.
Компресор виконує дві функції: стискає газоподібний холодоагент з 1-3 барів до 12-20 барів і забезпечує циркуляцію фреону системою.
Являє собою досить складний, точний і, як наслідок, дорогий (від 800) механізм. Компресор дуже «боиться» бруду, рідкого фреону на всмоктувальному боці, роботи «суху» (без змащення або з недостатнім її кількістю), занадто великих тисків (понад 30 барів) і високих (понад 90 °C) температур. Накопичена в системі бруд (механічні домішки) призводить до дуже швидкого зносу компресора, і ремонтувати його буде неможливо, отже, ремонт автокондиціонера буде враховуватися в заміні компресора.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Sanden |
- Ціна: Ціну уточнюйте